Reklamy Google ukazující kliknutí Černého pátku, sdílené trendy dojmů v Overviews.

Inzerenti budou nyní schopni vidět, jak si jejich kampaně vedou za celý rok skrze jediný týden.
 
Jak se pomalu blíží Černý pátek, Google dává čím dál více postřehů pro maloobchodní inzerenty toho, jak si vlastně jejich Google kampaně vedou v porovnání s týdnem Černého pátku minulý rok.
 
Co je nového? Nová karta v Google Reklamách a v jeho rozlišení nyní ukazuje souhrnné kliknutí a sdílené trendy dojmů a jejich data okolo Černého pátku na stránce Overviews v účtu a úrovních kampaně, pokud jsou tyto data dostupné.
 
Jak to vlastně vypadá? Matthew Soakell, senior PPC trainer v Británii sídlící Mabo Media, sdílel několik málo snímků obrazovky těchto karet.
 
„Je velmi zajímavé vidět @GoogleAds ukazovat #Blackfriday data v účtech. Mám klienty, kteří už započali jejich prodeje, Černý pátek už dlouho není jenom jeden den, ale je to celý týden! Tohle info je velmi zajímavé a ještě k tomu všemu má velmi dobrou funkci na stránce Overview“. #ppcchat pic.twitter.com/cUISnyqMQE

  • Matty (@MatthewSoakell) Listopad 19., 2018

 
Proč by vás to mělo zajímat?
Google pokračuje s vývojem stránek Overview a neustále přidává nové informace a vizualizace dat. S touto dočasnou kartou budou inzerenti schopni rychle zhlédnout, jak si jejich aktuální kampaně právě vedou – alespoň tímhle způsobem, neboť data konverzí nejsou dostupné pro tento přehled – naproti minulému roku během těchto klíčových nakupovacích dní.
 
Minulý týden, Google spustil speciální reklamní jednotku, která by se měla zprovoznit pro Černý pátek a Kyber pondělí.