Co dělá internetový podnikatel, který se navzdory optimistickým očekáváním ne a ne setkávat s dostatečnou návštěvností na svém webu a tím pádem ani s dostačujícími příjmy? V zásadě nemá moc na výběr. Buď to trpně snáší až do hořkého konce, nebo s takovým neúspěšným podnikáním sám předčasně skončí, nebo optimalizuje. Záleží na jeho volbě. Přičemž je ale každému z nás určitě jasné, že první dvě varianty řešení nejsou rozhodně ty pravé. A tak by se mělo vsadit na to třetí nabízející se.
Kdo ví, co znamená optimalizace pro internetové vyhledávače, ten to má s takovou optimalizací snazší, pochopitelně. Ale to neznamená, že by si ji ti, kdo tomu nerozumí, měli nechat ujít a připravit se tak o jakoukoliv naději. Optimalizovat totiž může kdokoliv z těch, kteří mají na internetu svůj web. I ten, kdo optimalizaci pro internetové vyhledávače ani trochu nerozumí, kdo neví, co to ona SEO vlastně je. Nikdo totiž nemusí optimalizovat svůj web jenom sám a osobně. Ba dá se dokonce tvrdit, že by to raději snad ani neměl dělat nikdo, kdo tomu dostatečně nerozumí, tedy většina z internetových podnikatelů. Protože tu máme odborníky, kteří se v tom dobře vyznají, a ti nabídnou vždy tu nejlepší pomoc s nejdokonalejšími možnými výsledky.
Optimalizovat svůj web a dosáhnout tím ideální pozice odkazu na tento web v internetových vyhledávačích může zkusit samozřejmě kdokoliv. Nějaký ten návod se vždycky někde najde. Ale copak rozumí každý z nás linkbuildingu, copywritingu nebo PPC reklamám, copak si umí každý zaručeně dobře vybrat ta nejlépe působící klíčová slova, upravit technickou stránku webu a podobně? Samozřejmě, že nikoliv. A proto je lepší nechat to na odbornících. Kteří zdařilou optimalizací zajišťují provozovatelům webů jejich co nejlepší pozici mezi tím předkládaným internetovými vyhledávači veřejnosti. Což je tu zásadního významu. Protože jenom web, který najde dost lidí, může splnit své poslání. Jenom takový není předurčený k neslavnému konci.