Nekonzistence GOogle s recenzemi třetích stran mate uživatelskou zkušenost

Když jsem poprvé začal v tomto průmyslu někdy v roce 2006, byla tu celá škála webových stránek, na kterých se vlastníci malých podniků či malí podnikatelé mohli zeptat zákazníků, aby napsali recenzi o jejich produktech či službách. O nějakých deset let později jsme zjistili, že je tu velice málo webových stránek v tomto prostoru, které aktivně generují obsah generovaný uživateli přímo od zákazníků. To z celé problematiky dělá daleko komplexnější problém, hlavně, když podnikatel či firma „vyhraje“ negativní recenzi na jedné z webových stránek třetích stran, protože je často velice obtížné bojovat, pokud neexistují žádné pozitivní recenze, které by tuto nerovnováhu vyrovnaly.
 
Také se stává velice obtížné pro spotřebitele a marketéry rozeznat, kdy vlastně Google neuplatňuje jejich vlastní příručky schémat pro recenze třetích stran na jiných webových stránkách. Tady je pár příkladů.
 

Recenze nejsou viditelné na dané webové stránce.

 
Alespoň podle vybraných článků v GOogle příručkách recenzí se praví: „Ujistěte se, že recenze a hodnocení, které označujete, jsou připravené a dostupné pro uživatele z označené stránky. Mělo by být okamžitě jasné uživatelům, že tato stránka má obsah recenzí.“
 
Tohle určitě není ten případ recenzí, které Google ukazuje pod recenzemi z internetu v případě byznys vědomostních panelů.