Google Můj Byznys API v4.3 byla právě spuštěna

Nové API Google Můj Byznys přidává „Přečíst a odpovědět“ funkci do zákaznického Q&A, číst recenze na jednom místě, identifikovat nezabrané lokace, hlásit problémy s lokací a ještě mnohem více.

Google nedávno vypustil aktualizaci pro Google Můj Byznys API, metodu, kterou vývojáři mohou nyní použít k získání dat přímo z Google Můj Byznys. Nová verze je číslovaná jako 4.3 a přináší úplně nové Q&A API, takže nyní můžete zhlédnout otázky, nahrávat odpovědi a poskytnout FAQ. Také vám to dovolí číst recenze na jednom místě, identifikovat nezabrané lokace, hlásit problémy s lokací a ještě mnohem více.

Tady je úplný seznam všeho, co je nové a co bylo změněno ve verzi 4.3:
Otázky a odpovědi API:
Získejte otázky, nahrávejte odpovědi a poskytněte často kladené dotazy k vašim byznys lokacím.

Hromadné čtení recenzí:
Získejte recenze z více lokací jedním kliknutím.

Doporučené GoogleLokace:
Podívejte se na ještě nezabrané lokace, o kterých si Google myslí, že patří vám.

Hlášení problému s GoogleLokace:
Hlaste problémy, ať už se vyskytují u DoporučenéGoogleLokace nebo GoogleLokace a výsledků vyhledávání.

Služba Enum pro PriceList sekce:
Identifikujte PriceList sekci jako seznam obsahující JÍDLO nebo SLUŽBY

Popis Médií:
Poskytněte nějaký popisek nebo poznámku, když nahráváte nová média (fotky, videa apod.)

Postřehy CHAINS_queries:
Získejte přesný počet případů, kdy se lokace objevila jako výsledek hledání pro jistý řetězec, ke kterému patří.

Oznámení a upozornění pro účet organizace a Skupiny Lokací:
Účty nastaveny pro Pub/sub notifikace nyní mohou také dostávat ty notifikace pro jakékoliv seznamy obsažené v účtu Organizace nebo ve skupině lokací, kterých jsou také správci.

Proč na tom všem záleží?
Tyto doplňky nám mohou pomoci s naším byznysem tak, že budeme zvládat spoustu lokací, ať už jsou to agentury nebo větší byznysy s více lokacemi vše na jednom místě. Používáním API, abyste vytvořili vlastní nástroje k lepší kontrole důležitých informací, jako je Q&A, které byly nahrány o vašem podniku na Google Mapách nebo místní, je velice důležité pro celkovou kontrolu. Ujistěte se proto, že místní seznamy v Google jsou dobře spravovány, udržovány a kontrolovány – někdy vám s tím může API pomoci. ¨