Bouráme mýty o e-mailovém marketingu

Kampaně e-mailového marketingu jsou pouze efektivní, pokud zprávy dorazí do doručených zpráv. A poté, dokonce, i když to váš e-mail zvládne až tam do schránky, bude otevřen a přečten?
 
Nejlepší praxe pro úspěšné umístění do poštovní schránky a poměr otevření se vyvíjely po několik let, což vedlo k neobvyklému počtu nových a starých mýtů ohledně doručování e-mailů, linek subjektů a také kadenci doručování. Každá z těchto oblastí ovlivňuje, jestli vaši adresáti vůbec někdy uvidí vaše zprávy, protože e-mail sice může být akceptován ISP, avšak stále může skončit ve spamu.
 
ISP pravděpodobně neposkytnou žádné příručky k lepší doručovatelnosti a k jejich spamovým filtrům, to se určitě dít nebude, takže Bronto od Oracle se dal na cestu boření nejčastějších mýtů ohledně toho, na čem záleží nejvíce pro e-mailové marketéry: váš e-mail se musí otevřít. 
 
Navštivte proto Digital Marketing Depot ke stažení „Boření mýtů ohledně e-mailového marketingu